TRÖTTA LILLA JAG

tjolahopp! :)

Har dagen varit bra? Min har varit riktigt bra :)

Dagen började med 3 lektioner. Matte, Js och Slöjd. Haha det roliga med slöjden vara tt vi fick veta våra betyg och då så frågade min lärare om jag ville ha ett g eller ett vg och självklart svarade jag vg liksom :D hihi. I alla fall. Efter dom här lektionerna så hade vi städrock. Det innebär att personer uppträder i aulan. En riktigt bra städrock var det faktiskt nu! Kul att det var så mycket killar som sjöng och spelade. Annars brukar det alltid vara tjejer. Efter några framträdanden så kom Otto och George upp på scenen (går i min paralellklass) och så sjunger och spelar dom heartbeats, och nästan alla som varit på Glämsta blir ju såklart skitledsna :/ Eftersom att det var en ledarlåt en gång i tiden. Måste erkänna att jag nästan fällde en tår :(

Efter städrocken så hade vi lunch och efter det så städade vi ur våra skåp och sen så slutade vi :D Skön dag va? Gick bara till 12.00 liksom :) Vissa gör ju det hela tiden men vi går faktiskt inte halvdagar. Så jag tycker att det var riktigt tidigt. Så jag och Hannah vill förstors inte gå hem, jag menar vem vill det 12.00 på dagen? Det är ju liksom då man vaknar vanligtvis. Så vi gick runt på stan, då jag hittade 2 örhängen som jag köpte :) + så la jag undan en enkel tröja på Gina Tricot. Köpte ett par sånna här fast i corallfärg:

Och sen så var det ett annat par men jag hittar ingen bild. Dom var i alla fall i guld och hade blommmönster :D Liknar dessa örhängen jag köpte en gång i tiden :p

Tröjan jag la undan liknar en lång t-shirt. Helt enkelt en vit t-shirt klänning :) Alltid bra att ha, tycker jag.

På stan så provade jag och Hannah en massa smink som vanligt :D Mer än så gjorde vi inte, typ förutom att vi åt lite och så, men ni vet ju hur det är ;)

När klockan var 16.00 så drog vi åt varsitt håll, mest för att jag behövde kissa hahaha! + var ganska trött också. Så trött att jag somnade på bussen..hahhaa asgarv!!!! :D:D:D Folk måste ju ha trott att jag va helt störd i huvudet ju :p

Och när jag kom hem så gick jag och la mig och jaa nu har jag vaknat och sitter och skriver till er. Kan ni tänka er vad tiden går.

Det var lite av min dag :) Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0