Andra världskriget prov

Hej hej

Idag var det aktivitetsdag och gissa vilka som blir kvar i skolan? Vår klass + 4 till. Typiskt.
Så idag hände inget särskilt i skolan.

Innan jag åkte hem så gick jag till H&M och köpte örhängen :
image118 :) Skulle köpa ett till par men det kanske jag gör någon annan gång.
Jag vill ha dom fina örhängerna som nathalie har :) men det känns fel att härma...det är dom silvriga hjärtformmade örhängerna på H&M.

Det är lite svårt att skriva för jag har lösnaglar på mig, haha!

När jag kom hem ifrån H&M så pluggade jag till So provet om andra världskriget:
image119 man kan lägga märke till mina naglar som håller i boken.

DAGENS KLÄDSEL:

blåa jeans - Tommy Hilfiger
vit t-shirt - Gina Tricot
Beige klänning - Zara
Svarta örhängen - (Second Hand)
Silvrigt hårspänne - (mammas låda)
Vita skor - Le Coq Sportif
Mossgrön väska - (Second Hand)
Svart kofta - Zara
Svart jacka - H&M
Beige/brun halsduk - H&M

image120


Nu ska jag kolla http://www.facebook.com/ och sedan http://www.playahead.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0