"STOCKHOLM ÄR NI MED MIG?"

Tjenare!

Igår hade vi allt en mysig kväll, drog hem till Anton, snackade ett tag, Samuel kom, tog bilen, mötte upp madde, åkte tillbaka till villan, åt popcorn, drack saft, kolla benjamin button, blev skjutsade med bil hem.

Underbara killar de där, jag trodde dom drev när dom ba aa men vi kan lika gärna skjutsa hem er, jag är inte förvånad om min min vart lite såhär då:



Så detta blev ganska kortfattat men tror ni fattar ändå :) Så vi kom hem, åt avocado mackor o däckade framför Lady & Luffsen, jag somna typ precis efter lady blivit vuxen :p lyckat!!!


Imorse pussade jag o mosade Madde godmorgon, sen skyndade vi oss jag åt 3 MACKOR TILL FRUKOST och inga mini mackor för den delen heller haha jag är chockad!


Dagen fortsatte med att jag mötte upp Anton, han köpte Twilight till Carlie jag ville också betala men han insisterade haha mannen har cashflow! Nä men sen drog vi till henne och möttes av ett stort leende som värmde i själen, kunde inte passat bättre nu i våran kyliga vinterperiod! <3<3


Han drog till sin match, jag stannade kvar ett tag...love u girl!


Nu ska jag värma varm mjölk o leka bebis, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0