...SOUL IN YOUR HEART...

Hej hej :)

Just nu sitter jag och lyssnar på skit skön lugn musik mmm looove :D Idag vaknade jag med att gå ut på isen med dea, vi pratade om allt verkligen skit soft! När vi har kommit en bit ut på isen så möter vi precis ett turistpar när vi hör något konstigt ljud och de känns som om någon kastar is på mina ben o fötter så jag vänder mig om

och dea utbrister: "ISEN BRISTER!"

Turist paret skriker: "RUN, RUN, RUN!"

Skrattandes, skrikandes, springandes, kommer 2 galna tjejer o 2 turister kutandes över isen för att nudda land haha shiiit va kul de va, de va ju inte största grejen egentligen för de va jätte många efter oss som fortfarande knallade runt utan att isen faktiskt brast :p

De lät o såg ut som en skit dålig action film haha!

Sedan fortsatte vi knalla, fast på land :) Sedan gick vi hem o sedan gick jag ut med mamma o pappa. Vi gick från Kungsholmen till Stureplan sen åt vi en sen lunch där. De var riktigt gott! Madde var också med, så de va skiit mysigt :D

Ikväll ska jag nog bara chilla o kolla på melodifestivalen med ma o pa, ska kanske träffa Anton också om han pallar med mig igen ;)


LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0