ORKAR INTE!

Tjeeeeena!

Idag även fast jag mådde illa så var jag ganska taggad på att improvisera i dans, men icke vi hade teori :( De värsta som finns är när man har en teori lektion o hör andra klassen hoppa och dunsa i golven i andra klassrummet. Man typ sitter, nynnar till musiken o markerar danserna...:'(

Sedan fortsatte dagen i evigt väntande på att få sluta. Fick ett samtal o skynade mig till Södra Latin där en halvt tårögd sötnos stod o väntade på mig, älskling!<3

Så vi chillade lite sen åkte vi hemåt...snart är Madde påväg hit o vi ska nog ha ett riktigt rejält snack om allt som händer i våran vardag...idag blire somna tidigt också! Kunde knappt sova inatt för jag hade sovit på dagen :p


Nu blev de precis ändrade planer, bruden kommer inte men vi ska ses imorgon så de e chill :)


Fan....kan inte tiden gå snabbare så jag kan sova snart? Orkar inte stanna uppe haha...

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är det bästa jag vet <3

2010-03-18 @ 22:04:08
URL: http://sowhat.webblogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-20 @ 08:30:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0