NU FÅR JAG ALLT TA OCH SKÄRPA MIG! :/

Tjenamors!

Idag är de en sån dag då jag borde laggt upp sisådär 14 inlägg, men eftersom jag är seg i huvudet och kommer på nu att "aa men juste bloggen de kunde jag ju använt som tidsfördriv" så blir då detta dagens första inlägg!

Hur mår ni mina kära, härliga bloggläsare är en sådan sak jag hade kunnat skriva OM jag nu hade fått respons, men vi kan göra såhär istället, att jag ställer frågan så får ni tänka svaret i huvudet :) Så behöver de inte bli pinsamt lite senare...^^


Nu är de så att jag har faktiskt legat hemma och varit sjuk (anledningen till varför jag kunde bloggat mera). Jag vaknade denna morgon lite trött sådär...kämpar mig fram till duschen och känner sedan varning för känsliga läsare "fyfan jag MÅSTE spy!", så jag sätter mig ner och funderar på vad jag ska göra...

...jag vill helst inte spy, så jag fokuserar på en punkt i rummet och andas. Tänker hela tiden på min andning, tacka dansen för det asså: Och så glömmer vi inte att aaaaandaaaas! Djuuupa lååånga aaandeetag!

Jag klarar mig genom denna krävande utmaning, tar på mig morgonrocken och går försiktigt in i mitt rum och lägger mig på sängen. Sedan kommer jag inte ihåg om jag somnade eller om jag dagdrömde. Men jag har för mig att de var en ytlig dröm som handlade om:

Att vi var ett gäng kompisar som satt på tunnelbanan...Helt plötsligt stannar tåget och bara vi vänner får order om att lämna tåget. Så där står vi, ungefär 5 ungdomar på tågrälsen, ensamma, men ändå glada, fundersamma och sparkar lite lätt på några stenar...Sedan får en av ungdommarna idén att vi alla ska kyssa varandra och prata om hur den perfekta fest-kyssen ser ut

Aa de måste fan varit en dröm haha! Men jag vaknar i alla fall, greppar mobilen och börjar läsa lite sms. 

Men ibland är de skönt att vara sjuk, då får man tid på sig att ta de lugnt och vila, för de är sällan som man vilar på helgerna. Man festar fredag/lördag och är bakis på söndagar ^^  


Så har min dag i alla fall sett ut, plus lite glass, längtan efter att festa hos dea som jag har gång avstånd till, längtan att flumma runt o dansa gamla danser, att smsa men egentligen inte borde...osv...


Nu ska jag fortsätta vila, orkar inte göra något annat, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0