HEJSAN SYSTER!

Hellooooo!! :D

igår var det den bästa dagen jag haft på länge, mår typ bra i själen haha nä men den började med att jag mötte upp David i Älvsjö, Dea flummbarn missar tåget, tydligen hade de varit en massa dagisbarn som blockerat vägen haha, så jag och David springer till bussen, träffar Helena o Amanda. Vi åker till Heron, biljetterna vi bokat får vi inte eftersom MAN MÅSTE TA UT FITTBILJETTERNA 24 TIMMAR INNAN! ursäkta mitt vredesutbrott.
Så de slutar med att jag och Dea satt ovanför David, Helena o Amanda.

Vi såg Alice i underlivet som Dea brukar säga :) Den va sjukt bra, ascola 3D effekter! Och den var fylld av sjuk humor, en kanin som hade en skruv lös, en galen hattmakare, 2 förvirrade bröder? Aa men ni kan ju historian ^^

Bästa under hela filmen va att hon skulle utmana en fågel som dom hade döpt till Jabawoki typ haha, asså jag dog varje gång dom ba: MEN NÅGON MÅSTE BATTLA MED JABAWOKI! haha jag föreställde mig ett grymt dance-battle mellan jabbawockeez och Alice i underlandet:

Photobucket





Aaaa jag måste springa ska möta upp Carlie snart, men kvällen slutade med sång, musik o vin hemma hos Amanda.

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Alma

Fin blogg! Var gärna med i min veckans blogg tävling! :D

2010-03-10 @ 12:41:08
URL: http://siirfalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0