HEJDÅ SYSTER!

Förlåt för den sämsta uppdateringen någonsin typ, men jag har allvarligt talat haft väldigt mycket att göra!
Men under den tiden jag missat uppdatera mitt liv så har jag solat, varit med Carlie, festat hemma hos Dea, varit med Anton, varit med Annie, gått i skolan, missad dansen, sovit, älskat min nu brunare kropp, ätit, druckigt aa men ni hänger med ^^
Blir ingen mer ta igen uppdatering än så, utan vi fortsätter härifrån så ska jag verkligen försöka sköta mig :)
Snart kommer mamma o pappa hem med Indiskt, min mage skriker efter Indisk mat just nu!!!!
Lite senare kommer Anton hit o då ska vi nog kolla film, får se vad vi hittar på, men ni får alla ha en riktigt härlig kväll, imorgon blire frilufftsdag :D
lite "våriga" bilder, aa men soliga i alla fall, chockerande att jag inte frös i alla fall :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0