DIN TÖNTIGA LILLA SELLIS HAHA :D

Hej :)
Igår kom Anton över precis när melodifestivalen var slut. Förlåt asså visst hon Anna är väl bra men hur kan man vinna med hennes låt? Den är lite för vardag, fast varför bryr jag mig egentligen? De e de som är frågan ^^
Så vi gick in till mig och jag fick kämpa som tusan för att få se Bruce den allsmäktige! Hallå är de bara jag som absolut älskar Jim Carrey? :p han är ju stört skön haha såå min humor, alltid när jag är med Sara så är jag som Jim. De e jag o Jimman vettni ;)
Okej nu ska jag föööörsöööka vara seriös...han gick ganska nyss, han har nämligen match nu, och här sitter jag och luktar chips av någon väldigt konstig anledning? :S
Snart ska jag ligga och vara extremt lodis...kanske tar en tripp till balkongen också :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0