ASSÅ DE E... ASSÅ DE E TYP...SOM ATT... NÄ JAG VET INTE...

Hej :)

Imorse gjorde jag iordning mig, gjorde klart alla mina morgonrutiner o va ganska beredd att gå, men shit va illa jag mådde. Jag trodde seriöst jag skulle spy, mina ben vek sig nästan, jag började kallsvettas, kändes som att jag skulle svimma...VAD HÄNDER MED MIG?!?!?!

Asså jag får typ panik, vill bara må bra pallante! Men jag gick till skolan, mötte Nina som tur är också haft illamående dagar så hon vet hur de är att man tror man ska dö av illamående, haha.

Vi gick som sniglar hela vägen, sedan skulle vi kolla på danstreornas show, men pallade inte vara kvar så jag gick till repan, trodde jag skulle hem men Annie släpade med mig till danssalen, där vi typ tillbringade hela dagen. De gick väl lite halvt över...Mötte sedan Anton på plan 4, vi chillade lite o sen kom Silvia o Julia. Jag o Julia drog hem till mig sen. Vi köpte Ben & Jerry o kladdkaka på vägen hem...


Hon gick för några timmar sen typ, jag vet typ inte vad jag ska skriva, är helt knäsvag o de känns som om min kropp väger 100 kg, jag orkar inte lyfta ett ben :S


Ska läsa H&Ms SPRING/SUMMER inspirationstidning nu...:D Må bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0