AND THEN THE PRINCESS KISSED THE FROG GOODBYE

Hej :D

I fredags efter skolan hängde jag lite med Anton. Han följde med till bup, sen hem till mig o allt var skit stressigt för jag behövde springa till tåget för att möta Madde.

Vi åkte sedan till Heron där vi såg remember me (OMG SÄGER JAG BARA, SE DEN NU!!!), vi flippade som aldrig förr haha jag har nog inte garvat så mycket förut MAAAAALIIIIN!

Sedan drog vi hem till henne, kokade té och somnade till någon romantisk film. Sedan på morgonen låg vi och myste sen sprang jag in till stan för att möta upp Dea. Vi hängde lite på stan, sen köpte vi käk, kolla film och drack té hos Dea, sedan drog vi hem och käka middag hos mig :D

Lite senare kom Anton förbi, vi spelade lite spel och sedan drog Dea hem.


Anton gick ganska nyligen för han har match idag...ikväll ska jag vara med Dea. har haft en sån sjukt bra och härlig helg, tack!

Kisses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0