ALLA DESSA FESTER!

Hej :)

Just nu sitter jag och lyssnar på The Perishers! :D De är grymma så checka in dom :)
Tänkte att man kanske skulle göra en resumé av helgen:

I fredags vart de inflyttningsfest hos Dea! De va jätte mysigt, och om man ska förklara hela kvällen i detalj skulle de ta en dag haha! Mycket hann vi med i fredags så de va nice :) Jag och Sara åkte sedan hem till mig, åt svingod lasange tillsammans med guacamole, sedan gick vi till sängs och låg och pratade om allt och ingenting ;)...de va jättemysigt att få umgås med Sara like old times och bara prata om massa vi missat! Jag älskar den bruden, med henne kan jag prata när jag mår dåligt, mår bra, är lycklig, är deprimerad, är arg, är busig, aa men ni fattar vinkeln :D


Sedan vaknade vi ganska tidigt, runt 13.00, alltså :p Då snackade vi också om allt och ingenting ganska länge innan vi gick och åt frukost. I min familj är ALLA mat-intresserade så där sitter Sara med pappa, mig och mamma lassandes med mat på bordet :p Man bara såg hur hennes ögon lyste upp haha, hon ÄLSKAR mat! Så de är perfekt :p


Sen på 2 timmar hann jag med att ge killråd, springa runt och leta festkläder, överföra musik till USB, städa, bädda sängen och stressa haha. På kvällen drog jag hem till Madde, sminkade mig och henne, åt middag och gick sedan till lokalen. Jag hade på mig en spetsklänning från Whyred (stavning?) och svarta klackar från Tiamo :D

På festen (Madde och Annikas födelsedagsfest) hade jag kul med Sofia :D Vi hängde typ med Mikias och JP hela kvällen...


Idag blire chill! Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0