"YOU ARE LOVELY AND I LOVE YOU!"

Hej de var ju ett jävla tag sen måste jag säga!
Men jag mår bra och min vän på sjukhuset mår hyffsat bra!
Jag gick nyss in på Amelies blogg o blev fett avundsjuk på hur snygg blogg hon har, + att hon tar typ dom bästa fotona o lägger bara ut bilder på hur snygg hon, hennes kläder o armband e!
Så nu blev jag sugen på o blogga tacka Amelie för det!
så här snygg är då jag på morgonkvisten!
Och alla mina bilder blev såhär, så jag insåg att jag måste kämpa lite mer med posandet o inte lyckas att se ut som quasimodo på varje foto
men jag lyckades ändå inte, men då insåg jag vilket långt hår jag faktiskt odlat!
Nu lutar jag mig ju men ni fattar grejen...Men snart måste jag klippa håret igen för de blir inte tjockt och fint av sig självt!
Nästa gång jag färgar håret ska jag nog ta o klippa de igen, för nu vill jag njuta av mitt långa hår :)
Idag ska jag o Madde fucka ur haha de ska bli kul, puss!

Kommentarer
Postat av: amelie

Sluuuta Olivia :$ Du e också fin din bajsplutt!

Jaa, men jag åker till Paris på Måndag kväll och kommer hem Fredag natt!

2010-02-27 @ 13:40:01
URL: http://ameliesandell.blogg.se/
Postat av: Inez

Jag tycker att det är lite svårt att göra en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin sida!

2011-07-13 @ 04:25:07
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0