KAPTEN MORGAN E STENTUFF!

Shoooo ;)

haha jag är på sjukt flummigt humör idag så håll i er!

Idag började dagen med att jag äntligen kom igång med rapporten, tjoohoooo! Jag vågade rycka tag i läraren och ba: "Tja, kan inte du snälla hjälpa mig att komma igång?" Och vilken succé, jag tror jag har skaffat mig ett nytt mål i livet att våga ta plats och lära mig att arbeta for real!

Så jag skrev en hel del om Aneroxi (Aneroxia Nervosa) som är en av de vanligaste ätstörningarna, lärt mig lite nytt gjorde jag också, YES!

Efter denna adrenalin kick drog jag o John till Aulan där alla redan satt och snackade om allt o ingenting! Så vi lyssnade på en föreläsning som var så otroligt bra! Man gick typ därifrån med ett jävla flin på läpparna :D Sedan ballade det ur!

David blev extremt glad och han lyste verkligen, de va som att gå in i ett rum med något självlysande och drömma sig in i hur fan en färg kan lysa så där mycket! Jag kunde inte ta blicken från honom haha de va sjuuukt kul och jag fantiserade om hur han skulle kunna se ut i lite längre hår och köra på morgonfrilla, tror han skulle bli extremt snygg i de!

Sedan drog vi till sista lektionen, Aliz gjorde mig galen! Hon sprang runt och lekte o va så sjuukt flummig jag kunde knappt säga till Martin att jag helst vill jobba i en datasal liksom, trodde inte man kunde skratta sådär mycket på 1 minut. Efter de blev de en hel dels chillande och sedan satte vi oss vid Tvärbanan, Anton gjorde oss sällskap o snackade om att springa runt på plattan i badkläder o få cash för det!

 

Nu har jag precis käkat o kollat en Let's Dance repris med familjen, nu väntar jag på ett sms som inte verkar vilja komma, så jag blir lite less. En grej ni kan få veta om mig e att jag hatar när man inte svarar på sms, om jag inte får tag på någon ringer jag hem, till föräldrarna, till vännerna haha okej nej nu drog jag det för långt men jag har ringt Maddes föräldrar när hon inte svara en gång, så just nu håller min hjärna på att koka över! :S:S:S:S:S

 

Juste gå in på Deas nya blogg, den e sjukt skön o om man vill få sig ett gått skratt så är detta vägen

Desireerenfors.blogg.se :D


Kommentarer
Postat av: Madde

Hahha fast det händer ju typ fett ofta att det tar sjutton år för dig att svara och dig kan man inte ringa haha

2010-02-20 @ 14:22:49
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0