GODMORGON GODMORGON!

hej hopp!

skrev nyss ett helt inlägg som inte sparades så detta lär inte bli lika roligt upplagt. Men igår var jag med Madde under hela kvällen han vi dansa som galningar i Solna, träffa hennes kompisar i Mariatorget, träffa Anton o nattkäka på donken.

kvällen var helt okej men de blev väl inte kanske såååå spårat som de hade kunnat ;)

Idag ska jag möta upp david i tc, sen ska han, jag o Amanda gå och se Percy Jackson kampen om åskviggen! Jag är sjuuukt taggad haha, detta är en typisk Amanda/Olivia film, david svar på mitt sms va haha:

...Kan vi inte se en riktig film?

haha gölle, men jag lyckades övertala honom :D



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha nej för fan jag är inte nöjd, mitt djur är inte mätt, jag blev fan inte packar, vi spårade för i helvette ingenstans! Under lovet sker det på riktigt!!!!!

Love yoooou bebo <3

2010-02-28 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0