SKOOOOOOLA!!!

Just nu sitter jag och kollar in lite bilder på facebook :) Jag är skit seg idag och pallar inte "klä upp" mig, så nu sitter jag i mjukisar och ska snart dra härifrån för jag har ett möte snart haha. Denna vecka har varit och kommer bli fullspäckad för mig, haha jag tycker att det här är fullspäckat tillskillnad från hur mina veckor vanligtvis ser ut:

Måndag: Möte i skolan, shoppingdag med Carlie
Tisdag: Möte i skolan, träffa Sebbe, sitta på max och espresso house, sedan modern dans och babbla sönder med Julia, Madde, Emma
Onsdag: Möte i skolan, shopping med Carlie och Emma, Akrobatik och Aliz sova hos mig.
Torsdag: Intervju på Nybrogatan
Fredag:
Lördag: Tjejmiddag hos Madde.
Söndag: Commercial dans, (tvinga dit en massa kompisar:p)

Detta är min "fullspäckade" vecka haha! Men det kommer säkert mer, tro mig de blir alltid så haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0