SEG DAG

Heeej :D

Nu har jag precis gjort mig lite fräsch och det var precis vad jag behövde efter 2 dagar sängliggande :p Har gjort inpackning på håret, rakat och smörjt in benen och massa sånt skönt! :)

Idag kollade jag på Dumpa Honom! tycker filmen var ganska seg men ändå väldigt lärorik haha man fick se hur killar och tjejer tänker:

Killen: Tack för en trevlig date, jag ringer dig! *ler sådär mystiskt gulligt*
Tjejen: Haha, okej! *bubblar innuti och tror man ska sprängas*

(tjejen ringer sina tjejkompisar och babblar om hur söt han är och hur mycket man tror på att killen är annorlunda och att det kommer hända något, sedan väntar tjejen på ett samtal från killen i flera dagar. Tjejen kollar mobilen hela tiden och tror han har smsat eller ringt)

(killen går vidare med en annan tjej och tänker inte alls på att ringa)

Det hela slutar med att tjejen blir jätte ledsen eftersom hon skapat sina egna falska förhoppningar om killen.

Känner ni igen er?

Vi tjejer ska alltid tro att alla killar är annorlunda och att alla är så gulliga och mysiga. Jag tror att ni killar egentligen vill ha en tjej bredvid er om nätterna som ni kan mysa med, men ni måste alltid visa er så "macho" att det inte går att visa den ömtåliga gulliga sidan från er. De klart alla vill bli älskade vi är ju ändå människor?

Jag har försökt få bort mina förhoppningar men de e sjukt svårt för de jag önskar mest av allt är att man ska kunna visa sina riktiga känslor och inte behöva gömma sig bakom ett spel vi alltid spelar med varandra. Jag vill kunna skutta runt och nynna som en nykär liten flicka, men icke, här måste man vara på sin vakt haha men det kanske också har sina bra sidor.

Nä nu ska jag läsa lite mer av twilight och fantisera mig bort till en fantasivärld där det kryllar av kärlek! Kärlek har idag tyvärr bara blivit en värld för drömmare, idag är kärlek ett one night stand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0