LJUDET AV DITT HJÄRTA

Hej hej :)

Igår var det en härlig dag må jag säga. Först mötte jag David och vi satt och snackade en stund innan vi mötte dea i gamla stan, sedan åkte vi alla tre till skolan där jag och dea hade film som första lektion!!! Vi såg V for Vendetta som är en sjukt bra film! fattar inte hur vissa kan tycka den e dålig? :p

I alla fall efter det hade vi några andra lektioner jag redan glömt bort, och sen åkte jag och dea hem till mig. Vi kollade först lite på datan och lyssnade på musik sen kom mammma och pappppa hem med massa thaimat! Vi har en sjukt bra restaurang ganska nära oss som heter mama dou typ GÅ DIT! :D

Efter alla (rättare sagt jag) ätit 3 portioner så gjorde jag och dea iordning oss. Jag prövade faktiskt en ny stil igår haha mittbena, pälskrage, stor kofta, stort linne, vida jeans och converse - extremt skön och mysig outfit!
När jag var klar mötte jag upp dea som skulle gå och sola men det var stängt så vi tog bussen till Tc.
Vi gick sen hem till Filip där nina åt middag och sen mötte vi 3 Emma.

Och slutligen åkte vi alla 4 hem till Aliz haha. Haha aliz ba: är det okej om 3 killar kommer? Och de va ju lugnt för oss liksom, men sen sa hon till mig att 2 av dom var judar och gissa om jag inte kände dom också? XD Alla judar känner verkligen varandra haha :p

Kvällen slutade med att Dea och Nina följde mig till dörren<3 och jag somnade gott i min stora säng haha :D:D:D:D:D

Idag blir det fest hemma hos julia och sen ska sebbe sova hos mig...puss!


Kommentarer
Postat av: louise ' §

hej,

jag har precis percat min navel & jag skulle behöva lite råd.

skulle vara jätte gulligt om du med piercing kunde kika in på min blogg och svara på mina frågor.

annars kan du bara kommentera något :)

tack på förhand :)



fin blogg föresten :)<3

2009-09-13 @ 21:27:42
URL: http://jagheterlouisee.blogg.se/
Postat av: olivia

Haha de e lite svårt att svara på frågor om piercingar när du tydligen redan gjort hålet :p

2009-09-14 @ 19:14:37
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0