JAG ÄLSKAR DIG MAD BROWNIE!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan :D

Nu sitter jag och målar naglarna haha testar de två nya lacken jag fick av mamma, och de funkar faktiskt jättebra! :)

I fredags gick jag och Carlie hem till mig efter skolan och vi gjorde amerikanska pannkakor :D Sen efter ett tag kom Dea och då klippte jag hennes lugg som hon hatar, hon tycker hon ser ut som lady gaga men jag och Carlie tyckte de va skit fint :) Efter ett tag kom Nina och sen började vi tjafsa lite som vanligt men jag blev typ sårad den här gången :( ganska sjukt...aja sen åkte vi till Slussen och jag och Sebbe åkte hem till min livslust madde! Hon var lika go o gla som vanligt och vi snackade ett tag och sen kom JP...sedan fortsatte jag och Sebbe hem till honom och där lyssnade vi på musik och snacka. Sen runt 5 började jag må skit dåligt, jätte konstigt! Så jag tyckte så synd om Sebbe eftersom jag säkert va skit tråkig :S

På lördan träffade jag mamma på en fika innnan jag drog hem, sen sov jag typ hela lördagen och idag ska jag kanske träffa brorsan, men får se för jag känner mig sjuk :(

puss!


Kommentarer
Postat av: Olivias livslust, tihi ^^ <3

JAG ÄLSKAR DIG MER BABY BOOO!!! <3<3<3<3

2009-09-10 @ 17:18:55
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0