HUR KAN MAN BESKRIVA DET?

Heej :D

Idag hade vi mitt favorit ämne i skolan haha impro komp, men de gick inte så bra idag faktiskt :( känns lite surt!

Juste igår dansade jag, Emma och Amelie commercial på danscenter och de va så jävla kul! Synd bara att vi e 3 för de e svårt att gå diagonal då och så haha :p

Våran dans vå gjorde då var i alla fall sjukt grym och jag älskar den! -Girl, I wanna take you to a gay bar, wanna take you to a gay bar, wanna take you to a gay bar, gay bar, GAY BAR!!!!!!! hahaha XD

Efter skolan idag gick vi till Max och sen va vi med när Sebbe piercade sig...igen :p


Just nu sitter jag och lyssnar på disney musik<3 haha jag är besatt typ :p


Och vissa undrar varför man gillar disney? :p It's the loooove haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0