FÄRGAT HÅRET

Hej hej

Idag slutade vi tidigare så jag passade på att gå på stan med Amelie och Sara :D Jag köpte en tröja med massa hål, djurmönstrade leggins, en skit snygg halsduk och hårfärg på HM :) Sen satte vi oss på donken och lite senare träffade jag Madde och så satte vi oss på donken :p Vi hade skit kul, skrattade as mycket som vanligt och vi ska ALLTID höras mest av någon konstig anledning ;)

Sen åkte vi hem och nu har jag precis fönat håret och det blev väldigt mörkt haha, ska kolla hur det ser ut i dagsljus i morgon men just nu tror jag att jag kanske vill ha det en aning mer rödaktigt, får se :D Men en sak jag gillar med färgen är att det passar perfekt till röda läppar :D

Snart ska jag ut på promenad, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0