FÅR MAN SÄGA SÅHÄR?

Är det meningen att du vill få mig att bli kär i dig, för i sånna fall måste jag gratulera för det klarar du av jäkligt bra min vän! Du betyder faktiskt väldigt mycket för mig och jag längtar tills den dagen då jag kan säga att du betyder obeskrivligt mycket för mig för de är sånna dagar jag vill uppleva med dig. Om jag skulle få välja skulle jag vilja tillbringa dag och natt med dig. Får man säga såhär eller går man över gränserna då? för i sånna fall har jag korsat gränsen med flera miljarders mil för i mina tankar uppstår du väldigt ofta! Jag älskar den här känslan haha, fast oftast brukar jag inte leva ut den fullt ut eftersom jag har blivit sviken in i det sista men med dig känns det på något sätt annorlunda, det känns som om du menar allvar i det du säger! och jag måste påpeka det bästa med dig...det är när jag tittar in i dina ögon. Du har de djupaste ögonen jag har tittat in i och jag älskar att drömma mig in i dom. Men jag kan nästan aldrig hålla kvar blicken för de är för mycket på ett bra sätt! haha.

/eran olivia :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeeeerdoffer

2009-09-29 @ 15:46:55
Postat av: Anonym

jag tycker det är fint

2009-09-29 @ 21:45:16
Postat av: olivia

Anonym1: Aaaawww tack va gulligt av dig verkligen ;p jag tar verkligen inte illa upp av sånna kommentarer så de e bara att slänga ut fler sweetheart! :D



Anonym2: haha tack, på riktigt! :p

2009-09-30 @ 09:03:21
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0