DANSCENTER BLEV ISÄTLLET EN FIKA?!?!?

Heej :D

Igår kom jag till danskorridorerna och till min förvåning stod alla och bet på naglarna och såg helt misserabla ut, sen kommer dea och nästan skriker: "Vi ska ha teaterläraren i dans idag!!!" Haha alla danslärarna var sjuka så vi fick nån annan lärare...hum...em..hon..typ...jobbar...i skolan...em...vad nu? :S haha no one knows, nä men så vi kämpade väl typ på ändå (jag kollar åt davids håll som formar en pistol med fingrarna och skjuter sig i huvudet) men det gick ganska bra vi dansade en "alice i underlandet" inspirerad dans haha?

Efter den konstiga lektionen fortsatte dagen faktiskt med ett prov jag inte var så förberedd till men tycker jag klarade av det bra! :D *stolt* (jag har kommit på ett nytt knep som jag brukar peppa mig med - Någon kom ju på dessa saker, så då borde ju också jag kunna? sen tänker jag bara logiskt haha

Sen satte jag och Sebbe oss på tåget hem och dregglade hela färden åt 2 fransmän haha, sebbe typ svettades :p Jag stack hem för att käka snabbt, fixa håret och gick sedan till dansen. Väntade där i några minuter. Julia och Madde slutade. Vi gick till Waynes Coffee, där Julia tog en brännhet varm choklad, hon och jag brände sönder hela strupen och jag klunkade i mig typ 1 liter vatten!
Sedan satt vi resten av fikan dansandes *madde dansade paki dansen, HOI HOI HOI HOI!!* Hon försökte lära mig och Julia: "Ni ska skaka på axlarna, samtidigt som ni ska trycka fram huvudet" ????

Efter en underbar fika med min kära trio (saknat er! :(, juliasalldelesegna.blogg och sowhat.webblogg) - om ni vill kika in hos dom :) Så gick jag hem och sov! Det var sjukt skönt

Idag har vi studiedag och jag har typ gjort klart en läxa, så nu förväntar jag mig en chilldag med vänner!

Kollade in lite på Ben & Jerrys hemsida deras smaker får gärna hälsa på här i Sverige - Banana Split, Cinnamon Buns, Chubby Hubby, Coffee Coffee BuzzBuzzBuzz, Dublin Mudslide, Mint Chocolate Cookie MMMMMmmmmmmm juuuummmmmiiiieeee :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0