DANSA I KLACKAR = SVÅRT MEN KUL!! :D

Hej hej

Idag vaknade jag ganska tidigt, satte på musik, dansade lite, satt på balkongen, åt och sen gick jag till dansen :D Vi dansade i klackar idag och de va så sjukt roligt! Vi prövade på catwalk med klackar idag också och det gick bättre än jag trodde!

Sedan gick jag hem och runt middagstid ringde min brorsa från Chicago och sa att han ska komma över jul :D åååå så glad jag blir haha!

Men nu tänkte jag visa lite mer kläder jag är sugen på att köpa! :p



den där zebra bhn är så sjuuukt snygg! vill ha den över ett oversize linne! :)


Juste snart ska jag färga håret också haha ska bli nice med en förändring! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0