SPÅÅÅRAD HELG!

Tjenare :)

I fredags gick jag och Dea hem till mig, åt en himlans massa god mat och sedan tittade vi på film med mamma, och kvällen slutade med att vi låg i min säng och hade tjejsnack haha!

I lördags träffade jag Julia på T-centralen, haha när jag ser henne står hon med en kille som halv klänger över henne - extremt full klockan 5 på dan!! När jag kommer fram slänger han en massa flörtiga kommentarer åt oss, asså gud när lär sig folk? haha :P Vi åkte i alla fall hem till madde där det bjöds på cosmopolitans :D Vi typ stirrade ut hennes brors kompisar haha *blir lite fnittrig* Senare på kvällen kom killarna tillbaka och det blev en jävlans fest haha, vi satt hela kvällen och spelade ett kortspel haha där man svarar på sexuella frågor. Det bästa under kvällen var när två av killarna börjar bråka om hur mycket de typ ogillar varandra sen säger "Bolibompa viktor" ska vi ta nästa kort? Vad tycker du är sämst hos en partner, hans porrsamling eller....och så fortsatte det i den takten haha.

Vi var i alla fall uppe hela natten och en massa roliga saker hände ^^.

Sov bort hela söndagen och idag gick jag och träffade en gammal kompis och kan bara säga att det var trevligt att ta upp kontakten igen :) Snart blire svenska hollywood fruar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0