LISTA!!! :D

Haha here we go...again...

Vilken svordom använder du mest?
typ horfitta :( det är deas fel att vi börjat svära som fan haha XD

Äger du en iPod?
yes en fin rosa nano :)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
typ 7, eller 8

Hur många resväskor äger du?
1 skit stor som räcker för typ 3 månader haha

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
nää jag älskar att bli fotad!!

Vilken var den senaste filmen du såg?
kommer inte ihåg vad den hette men den var tecknad och skit konstig!
 
Har någon av dina vänner barn?
nää, hoppas inte någon av mina vänner får det heller

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
typ en lägenhet!

Har någon någonsin kallat dig lat?
jupp hela tiden

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
har ingen CD-spelare.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
japp

Använder du huvtröjor?
yes i doo :)

Kan du vissla?
njaa inte så bra som förut haha då kunde jag vissla en hel låt

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nej

Vem var den senaste som ringde dig?
hemligt

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
jaa alla snackar skit de kommer alltid finnas där...

Tittade du på tecknat när du var liten?
tecknat är bäst! jag har typ alla disney filmer som någonsin skapats ;p

Hur många syskon har du?
3 bröder :)

Vilken film kan du alla replikerna till?
oj asså jag har aldrig kunnat så många repliker, asså ibland kan man ju typ någon eller så, något annat jag kan är alla disney låtar typ :p

Äger du några band-t-shirts?
em...nej jag tror faktiskt inte de haha

När flög du senast?
förra sommaren..

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
3 :)

Läser du för skojs skull?
jaa alla twilight böcker!

Pratar du några andra språk?
jag kan svenska och engelska (men de e väl ganska vanligt), sen har jag försökt mig på spanska och hebreiska och jag tycker det är skit svårt, och hebreiskan MÅSTE jag bli böttre på! Sen vill jag lära mig grekiska så jag kan snacka med min brorsa :P

Diskar du din egen disk?
vi har diskmaskin så inte så ofta

Har du gråtit offentligt?
typ hela tiden haha nä men de händer väl...

Har du en stationär dator eller en laptop?
laptop

Försöker du alltid lära dig nya saker?
inte så ofta, men älskar att lära mig saker som är kul typ i skolan tycker jag inte de e så kul

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
jaa..jag vill ha en som jag tänkt ut ganska mycket (tatuering), sen finns det kanske vissa piercingar jag vill ha ^^

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det kan väl vara trevligt, men jag brukar inte vara bra på att låta killar betala, eller vilja käka något då :p

Kan du kasta macka?
jaaa typ :D pappa har försökt lära mig ganska länge nu :p

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
ja varför inte?

Har du en blogg?
hahahahhahahahah

Vilket är ditt favoritämne i gymnasiet?
DANS :D

Gillar du din boendesituation?
jaa kan inte önska mig något bättre

Vilken är din favoritfrukt?
typ vattenmelon och passionsfrukt :) 
 
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
haha jaja kom hem till mig så får ni se oO,

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
18!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
kan vara...tycker de är lite irriterande ibland som om någon skriver igentligen, mej, dej m.m. men jag skriver också ganska mycket fel så jag kan inte söga nått haha

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
privat!

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
de såg att jag gillade oliver...de har dom alltid sagt till mig ;)

Gillar du senap?
ibland :)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
haha fettttt kuuuuuul! men vet inte om jag vågar haha

Sover du på sida, mage eller rygg?
aldrig rygg, tycker de e skit stelt

Har du någonsin köpt något från eBay?
nope :)

Tycker du om att krama folk?
jaa älskar kramar! :D:D

Skulle du säga att du är trendig?
haha har varit, men man har ju sina dagar

Äger du en digitalkamera?
nää hade en skit snygg som man kunde vrida en massa på haha XD typ såhär :p

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
vet inte, hatar att såra folk :/ de suger...

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
den gröna lilla killen, roboten och björn grejen haha alla söta :)

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
i taket lyser stjärnorna, pojken som kallades det.

Tycker du att du är attraktiv?
man har sina dagar :) jag tycker jag är det när jag gjort mig fin i typ 2 timmar haha

Vad är du allergisk mot?
ananas, kiwi, och ibland chips

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nope, men ibland efter ägg för tänk att de kunde blivit en kyckling :(

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
fiona älskar jag! killnamn vet jag inte...men tycker om udda namn som typ löv, juni, hus, vägg haha nä skoja men ni fattar...

Vad har du på dig?
gul stor tjocktröja, och mjukisar :)

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
close, kommer inte ihåg vem som sjunger :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

tydligen inte allt för privat

2009-10-10 @ 15:54:31
Postat av: Anonym

funny...

2009-10-10 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0