HAR SAKNAT ATT VARA MED VÅRAT "CREW"

Heej :)

Idag vaknade jag skit tidigt haha, fattar inte hur man kan vara så jäkla morgon pigg? Hur kommer det sig att vissa vaknar runt 8 och andra typ runt 5? Speciellt när man festat som fan dagen innan...

I fredags var jag hemma hos my baby wifey Sara Celaya de mechhhico!!!! Vi dansade hela natten och lyssnade på sån sjuk blandning av musik, hip hop, r&b, dancehall, house, 90-tal, pop, rock m.m. haha helt sick maaaan!

Men de va i alla fall skit kul och vi dansare försökte hela tiden dansa till Pelles (jazzlärare) uppvärmnings-koreografi! Haha reeeeleeaasseee mee! Sen när klockan började dra sig mot 2 så tog jag, Nina, Dea och Madde bussen till tc, och Madde sov hos mig :)

Igår vaknade jag och Madde skit tidigt haha ännu en gång, och vi började käka frukost på än gång! Sedan åkte hon hem och jag började göra mig iordning till Emmas fest! Sen drog jag till Indiska och köpte mina kära vantar och min fina mössa som jag längtat efter hur länge som helst! De e skit gulliga :) Och sedan mötte jag Nina, sen åkte vi tillsammans med John och Dea till Gurra :p

Festen var lyckad och jag hade skit kul speciellt med David haha de e skit kul att festa med den snubben! XD

Jag ska försöka ladda upp lite bilder från helgen ni kan få se sen :D PUUUUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0