ALL YOU GOTTA DO IS SAY YES!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)

Idag vaknade jag skit tidigt som vanligt så jag sitter här i mina myskläder efter en frukost bestående av mango och fattiga riddare haha :D jummie.

Igår kom jag lite senare till skolan eftersom jag suttit hemma och pluggat en hel del. Så jag kom fram och var nöjd över min insats då jag just nu inte har mycket alls att göra i skolan :D:D:D:D:D

Efter skolan drog jag, Sebbe, Dea och David till stan. David tog pendeln och resten av oss gick till Gina Tricot med Dea, men hon hittade inte sin väst hon ville köpa :( Så hon åkte hem och jag och Sebbe satte oss på Sergels Torg och kollar ut över fontänen. Helt plötsligt är det massa ungdomar som hoppar och leker i fontänen haha det var alltså greenpeace som hade stoppat trafiken så att en buss kunde släppa av massa bikini-klädda ungdomar :p Jag och Sebbe typ dog av garv XD

Sedan träffade vi Julia och stötte på lite kompisar men efter ett tag drog jag och Sebbe vidare för vi skulle möta upp Sara och Tova som satt på donken. Vi satt och babbla om lite allt möjligt och Sara var lika wierd som vanligt :p Tova måste fått en chock av oss eller något...Efter ett tag kom andra Sebbe och vi (han&jag)satte oss på espresso house. När vi står i kön så hittade vi korg full av kaffetuggumin haha, wtf!?!?!?! ofta man gillar det :p Vi provade på dom och de va inte såååå gott...Runt 7-8 gick vi till stadshuset och tittade ut över vackra stockholm. De är den finaste platsen i Stockholm om jag vår säga det själv :)
Vi fick typ köldskador och bestämde oss att dra oss hemåt. Jag kom hem och tittade på idol sen somna jag.

Det var min fredag :p trevligt va? XD....idag blir det lite mer ut och röja!!!

 

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0