LISTOR :D

Bara för att ni älskar dom ;)

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Ja några cm längre skulle sitta fint!
Skulle du vilja väga mer?
Nä mindre i sånna fall
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Jag har aldrig haft ett förhållande men om jag blir sur för liknande saker nu så förmodligen JA :p
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Haha OM jag skulle :p
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Skulle kanske va lite trevligt va, få tankarna på annat ett tag...

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nä :( men jag vill!

Kan du slicka dig på näsan?

jaa :D

Kan du kolla i kors med ögonen?

yes! :D

Kan dina föräldrar lita på dig?

Ja det tycker jag! Allt dom behöver veta vet dom.

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Jaa, om jag är ensam hemma

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja?

Kan dina vänner lita på dig?

Om det gäller något extremt hemligt, men ibland haha :p, om jag vet att personen själv alltid snackar vidare kan det kännas bra med en pay back time. Jag är lite ond ibland...

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Haha de skulle va coolt med en till men 1 räcker just nu :p

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Jag kan väl men de e inte något jag föredrar

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

Jaa

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

mm

Har du ett syskon?

3 bröder

Har du varit full den här månaden?

yes

Har dina föräldrar ljugit för dig?

haha de tror jag verkligen...många gånger också!

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Nä de e kul :)

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nope

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

ja


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Några från klassen och 7on.

Vem älskar du?

Den som älskar mig tillbaka

Vem vill du bli full med?

Amelie haha

Vem är den bästa artisten?
James Morrison kommer alltid vara en favorit men de finns flera!

Vem pratade du senast i telefon med?

David<3

Vem är snyggast i världen?

Haha i världen? Jake gyllenhaal, är nära!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mamma o pappa

Vem är snällast i världen?

David just nu :)

Vem vill du prata med?

Någon som får mig på bra humör

Vem sov du med senast?

Madde

Vem vet allt om dig?

Ingen

Vem kan berätta allt för dig?

Ingen


 

Vad blir ditt namn baklänges?
Aivilo


Har du gjort en snöängel i år?
Jag tror det haha


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Vet inte

Har en dröm gått i uppfyllelse?
Någon kanske...

Tycker du att sengångare är söta?
hihi lite söta är dom väl?

Har du någon gång testat karate?

Nope

Första sporten du gick på?
Dans, om de räknas som sport, vilket de verkligen borde göra!

Minimorötter eller pommes frites?
haha båda :D

Vad längtar du mest till just nu?
Tills jag känner äkta lycka

Hur gammal har du tänkt bli?
haha de va en sjuk fråga:p

Har du haft vattkoppor?
Yes

Vad drömde du inatt?
Vet inte :p

Vilken tv-serie är bäst?
The Hills! Haha

Vad åt du senast?
Lite bröd

Höga eller låga strumpor?
Höga :D

Vad är du mest rädd för i hela världen?
De känns lite privat

Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
HAr faktiskt inte gjort de på skit länge nu :p, men ja har gjort de

Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vit med svarta mönster

Bikini eller baddräkt?
Bikini

Är du mörkrädd?
Ja

Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
haha nää verkligen aldrig!

Riktig gran eller plastgran?
riktig

Tänt eller släckt när du ska sova?
teven ska va på :p

Godaste drickan till frukosten?
juice blandad med jokk bärdryck :D

Vill du bli president?
Aldrig haha

Har du spelat tjej i en teater?
jaa

Duscha eller bada?
båda fast till olika tillfällen...

Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja, det har jag.

Har du någonsin sminkat dig som punkare?
Nej

Sjunger du på toa?
Ibland haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0