JAG HATAR SLASKIGT VÄDER!!!!!!!

God morgon :)

Idag har jag varit sämst! Först vaknar jag 06.00, snoozade lite och vaknade sedan 07.00, då bestämde jag mig för att snooza yttligare lite till så idag gick jag upp 08.00! Så jag har missat en lektion, fy skäms på mig!

Sen är det inte heller sådär super duper roligt att kolla ut och se typiskt Sverige väder! De snöade ju lite idag så jag hoppades mest på att de skulle vara sådär mysigt vitt ute, men icke!

Snart ska jag dra mig till skolan och träna på duetten med Sara :D FunnYYYY!!! Så jag hoppas verkligen att vi kommer på något extremt coolt och snyggt :)

Men nu ska jag ta bort disken från mitt rum, borsta tänderna, ta på mig ytterkläder och dra ut i slasket!

(fan jag börjar låta som en riktigt stor känsidbloggare nu ju! :p)


Kommentarer
Postat av: Mad brownie

vi kommer inte gå på nybörjar dancehall, vi går bara på fortsättningen <3<3<3 Hoppas du ser detta i tid

2009-11-05 @ 13:26:26
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0