BILJETTER TILL NEW MOON PREMIÄREN!

Heej :D

Idag va de en ganska o chill dag i skolan. Bästa/roligaste stunden var när jag, Sebbe, Sara, Nina, John, Emma och Dea satt i koridoren och snackade - De va mysigt :) De va också väldigt roligt när jag berättade om min idé för våran duett för Sara, hon blev väldigt glad! Så nu är det bara att skapa :D

På rasten beställde Amanda biljetter till mig, Dea, Nina, Sara, Aliz, Emma, Sebbe och Amanda till NEEEEWWWWWW MOOOOOOOOOOOON!!!!!!! Jag vill se den NU, NU, NU!!!! :DD::DD::D:D

Amanda och Sebbe följde mig hem efter skolan och vi har ätit munkar och gjort en skit god glass smoothie gjort på vanilj glass, mjölk och mango! Så det sitter jag och dricker nu!

Både Sebbe och Amanda har gått och snart är det dags för mig att dra ut också, ska nämligen gå och köra akrobatik med Emma! Första gången på skit länge haha vi suger verkligen! Men perfekt nu med akrobatik så vi lär oss massa tricks till duetterna.


 +
 +

Detta är då mina idéer jag har till duetterna, spännande va? haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0