SJUKIS DAG

Hej hej :D

Idag har jag legat hemma och degat och kollat på dåliga reprisserier haha. Jag hatar tvn på morgonen för den e så jävla keff, vem vill se våra bästa år liksom (ursäkta till er som gillar det) men jag och de flesta mina kompisar hatar att se de programet haha, alla ser ju för fan ut som barbies :p

Sen tycker jag att MTV borde ha samma vanliga program på morgonen med istället för M for music för musik kan man lyssna på på datan eller ipoden. Så jag har legat och degat och sakta ruttnat tills kan kände att jag ville göra något så jag åkte med pappa och lämnade lite pengar hos nina och sen drog jag till mammas jobb där hon plåtade en bild till en kalender.

Alla som plåtades såg ut som en blandning av Tarzan och Australia:

 

De var skit coolt och dom va skit snygga :)

Efter det gick jag, mamma och pappa och åt på en koreansk restaurang och det var jättegott! Ett bra slut på dagen.

Nu ska jag lyssna på musik och kolla lite bloggar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0