I'M HAPPY! :D

Jaa ni hörde mig jag är glad för en gångs skull haha nää men ida fick jag reda på den roliga nyheten att jag är antagen till Änglagård som är ett ledarutbildningsläger för judiska ungdomar :D 

Det ska bli fett kul att tillbringa 2 veckor med Hannah, Debbie, Lisen och Leah (hittills som jag vet ska åka). Längtar som fan nu haha! 

Annars har jag haft en ganska seg dag. Mycket dans, mycket styrka och mycket AJ!. Haha alla led idag på sista lektionen då vi gick egenom den moderna dansen, våran föreställning kommer bli så grym! soul 2:orna och 3:orna som sjunger live, vi som dansar afrikansk inspirerad dans (förmodligen med djungelsminkning (a). Och sen hoppas jag att folk kastar vatten på oss för de skulle va fett kul haha! :D Jag är skit taggad verkligen. 

Åå juste melodifestivalen är igång nu också. Jag älskar Israels bidrag! Eftersom jag hatar allt fucking krig som är så onödigt! Som gör att muslimer och judar för det mesta inte kommer överens? Pass på de! 
Annars tycker jag att azerbajdans (stavning?) låt är fett härlig och jag brukar alltid föreställa mig låtarna i sommar och den tror jag skulle kunna passa in i mina planer haha :p 

Jag ska inte skriva massa meningslösa saker så istället kommer det 2 bilder på mina älsklingsörhängen! :D 



Jag älskar att ha många hål i örat haha :D


Nu ska jag sova, godnatt guys! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0