FÖRSÖKER NÅGON DÄR UPPE SAKTA DÖDA MIG? :P

Haha det känns som om någon vill att jag ska må dåligt hela tiden! Nu är det inte så farligt men jag har blivit sjuk igen. Jag har skit ont i halsen och när pappa skulle kolla hur jag mådde kunde jag knappast snacka :S Så jag knarkar tabletter just nu, ipren, alvedon, acetylsystein jag vet inte vad haha. Dricker lite te nu också :)

Jag önskar att det fanns en halstablett som tog bort all smärta i halsen + hostningar men jag hittar ingen :( Bafusin hjälper inte heller...Aja världen går inte under för det utan jag kämpar på haha
På sista tiden har jag faktiskt försökt kämpa mer än vanligt och jag har märkt hr jag anstränger mig mer och mer på dansen med :D goodie!

Idag hade vi faktiskt examinitaion i dans och det gick bra! Jag tog i mer än på repetionerna och det verkade också som att det gick bra för alla för lärarna såg nöjda och glada ut :D Sen efter dansen satt jag och chilla till typ 3 och sen åkte jag hem. Ville käka lite innan jag drog hem men jag hade inga pengar :(

När jag kom hem somnade jag och jag har sovit tills nu, och just nu hade jag tänkt njuta av mitt te och kolla på tv. Vill bli frisk så fort som möjligt så jag ska stanna hemma imorgon så jag kan ha kul i helgen :) Puss! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0