...

Jag vill bara skriva av mig men jag kan inte för det finns för många som jag inte vill ska läsa min blogg som gör det ändå! Shit om det ändå fanns ett ställe där man kunde tömma allt man går och bär på. Det skulle sitta fint just nu. Ett ställe där man kunde göra vilka val som helst, där man kunde vara ärlig och där man aldrig skulle behöva såra någon. Känner ni inte likadant? Ibland önskar man ju att man bara kunde få vara utan att hela tiden tänka på konsekvenser. Jag önskar det fanns en sån väg...visst det kanske finns en sån väg, men hur kan man välja den vägen när man vet att det är fel. Jag vill följa mitt hjärta men jag vet att jag måste följa min hjärna just nu. Men någon gång skulle det vara skönt att vara självisk också och bara tänka på sig själv. Fast det kan man ju egentligen inte göra. Jag blir tokig! Jag tänker för mycket just nu istället för att bara vara, men hur ska jag kunna skita i allting när jag är inblandad. Jag kan inte bara släppa taget jag är inte en sån person. Jag är en person som är öppen och berättar vad jag känner, och det var också en av anledningarna till varför jag skaffade min en blogg i första taget för att kunna dela med mig om mitt liv. För jag är egentligen inte blyg...Jag tycker om att vara öppen för det känns så mycket bättre att bara berätta hur man känner och tänker istället för att hålla inne på det. Jag vill kunna berätta allt jag känner för någon men jag vet att jag inte kan för man kan inte lita på människor idag, och det har jag lärt mig av för många misstag med att lämna ut all min information till personer som bara sviker. Jag önskar ändå att det fanns en väg där man fick göra som man ville, där rätt och fel inte existerar och där man själv sätter regler för hur saker och ting ska vara...Jag pallar inte...

Kommentarer
Postat av: bany

jag, om någon vet exakt hur du känner.. och du kan alltid höra av dig till mig. vad det än är.

2009-05-03 @ 21:07:41
Postat av: Anonym

Jag känner som dig olivia

2009-05-07 @ 19:53:03
Postat av: Anonym

Jag känner som dig olivia

2009-05-07 @ 19:53:16
Postat av: A sad person

Sv: Jasså? det är konstigt i sånna fall att det enda som krävs att du får en kille och jag existerar inte ens?!

Men de kanske så du brukar behandla dom som gör dig "hel"..

2009-05-10 @ 22:09:35
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0