EN LYCKLIG OLIVIASOM SKRIVER

hej hej

jaa på senaste dagarna har jag faktiskt kunna skratta mig lycklig. Det har hänt mycket och sånt jag kan skratta mig lycklig åt är mina kompisar som verkligen finns där och stötter mig som fan. Som b! du sa att jag verkligen förtjänar kärleken efter allt jag varit med om. Du ställde upp för mig som fan och du ska veta att just i den stunden ändrade jag syn om dig och nu är du en av dom som betyder som mest för mig för det var precis som i sjuan...gamla stunder! :D sedan är det många i min klass som jag inte brukar snacka med i vanliga fan som håller på sig och säger vad dom tycker jag ska göra. jag ska skita i allt!

man lär sig av sina misstag och jag kan säga att den här saken har lärt mig en hel del många läxor. Jag har på riktigt kunnat förlåta någon som jag har velat kunna förlåta under en sån lång tid så att allt ska kunnat bli som vanligt. Sedan har jag lärt mig att vara på min vakt och läsa människor! Alla ni som har stöttat mig, detta är ett sätt för mig att säga tack :D

min familj har också stöttat mig på många sätt! love u guys! :D <3


Dagens:
Kollade tv
Läste kommentarer på Facebook
Åt på restaurang med familjen och Julia
Fikade med Julia
Stretchade :p

Imorgon bär det av till rålis då jag, mamma och pappa ska springa haha. önska oss lycka till :p



nu är det dags för mig att sova efter en massa lugn musik, stretching och tänkande haha.

Kommentarer
Postat av: b

Olivia, du vet inte hur mycket du betyder för mig. Det enda rätta för mig att säga till dig när vi pratade i telefon var allt jag kände. Du förtjänar verkligen någon som gör dig lycklig, och jag märker att du verkligen har gjort det också. jag är hemskt glad för din skull, och du ska skita i vad alla andra säger och tycker. Det är bara du som kan bestämma det här.. men kom ihåg vad jag har sagt. Du förtjänar det bästa <3

2009-05-11 @ 17:58:36
Postat av: Madde

Sv: Jag är inte sur. Jag känner mig besviken och utelämnad. Tyd det som du vill.

2009-05-11 @ 18:36:08
URL: http://sowhat.webblogg.se/
Postat av: olivia

b: du är bäst! :D Jag har verkligen uppskattat dig så mycket mer nu och jag får lust att bara vara med dig precis som the old days. Hur tajta vi var :p vi var varandras sol och måne och allt det där :D bääääst

2009-05-12 @ 22:19:19
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0