DEN RIKTIGA SANNINGEN. LÄS OCH TA TILL ER!

Konversationen mellan mig och Fanny.

Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

aa det gör skit ont att tänka den tanken, för man tänker alltid tillbaka på varje kyss, varje kram, varje andetag tillsammans och alla skratt. Man tänker på ALLT man varit tillsammans om och hur kul det var i stunden. Det spelar ingen roll om hur länge man varit tillsammans för det finns alltid det där lilla extra man hade tillsammans som sedan hugger en i hjärtat. det värsta är när man frågar sig själv kommer jag någonsin hitta någon? för det käns som om man alltid blir dissad av killen, och varför? vad gjorde jag fel. varför kan inte alla hans bra sidor ta över dom dåliga och varför kan det inte vara vi tills jag tappar lusten. visst känns de så?


Faanny säger:

det är precis så det känns. fy fan för kärleken, man blir bara sårad, och om man nu är lycklig så varar det aldrig länge. ursh jag hatar allt där här


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

aa


Faanny säger:

jag hatar att gråta mig själv till sömns. jag hatar att alltid drömma drömmar om honom, om hur vi blir tillsammans igen. jag hatar att vakna mitt i natten efter alla drömmar och inte kunna somna om. jag hatar att jag är den som är lämnad. men det jag hatar mest är att jag är så förbannat jävla förkrossad.


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

jag hatar att han och jag pratar i telefon hela tiden och att när vi är tillsammans är det ända jag kan tänka på att vi är tillsammans och jag hatar att hon har möjlighet att välja honom och inte jag


Faanny säger:

jag vill bara bort. bort från allt och alla. vill inte höra allas "det kommer gå bra.." för jag vet att det inte kommer göra det, för jag är så olyckligt kär att jag inte vet vad jag ska ta mig till. jag vill bort och börja om.


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

+ att man har massa andra saker att tänka på också

jag vill bara kolla in i hans ögon och känsla känslan av att han kollar tillbaka på mig på samma sett som jag kollar på honom


Faanny säger:

och att han tittar sådär djupt in i ögonen på en så man kan nästan känna vad han tänker och det han vill säga är de tre små orden.


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

eller att han kollar på en medans han tänker på en annan


Faanny säger:

det här suger.

nu ska jag gå och gråta mig till sömns.


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

och jag kan inte gråta eftersom jag har slut på tårar efter alla mina år

Faanny säger:

jag förstår det. älsklingen, du kan alltid alltid ringa mig. Jag kommer alltid att finnas för dig oavsätt vad. du behöver dina vänner i de stunderna, precis som när ni fanns för mig när sean gjorde slut. Jag hade ingen aning, och jag kan inte riktigt tänka mig in i situationen men jag vill vara ett stöd för dig


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

det är just det...jag behöver hjälp. seriös hjälp för när jag säger att jag vill försvinna menar jag på riktigt. så jag kommer till en bättre plats


Faanny säger:

jag vet. jag brukar också känna så. men jag vet inte om det kommer bli bättre för at man försvinner? för man kommer tänka på det lika mycket även fast man är någon annanstan


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

mm jag önskar han kunde ringa mig och säga att jag kunde springa ut utanför min dörr så skulle han stå där helt genomblöt sedan skulle vi kyssas i regnet föralltid, sedan lägga oss under ett tak och bara skratta tillsammans.


Faanny säger:

den drömmen drömmer jag varje natt. sen i måndags har jag helt seriöst drömt att jag och sean blir tillsammans igen, jag vaknar upp helt överlycklig och när ajg inser att allt bara var en dröm bara forsar tårarna ner.


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

jag trodde han var den rätte för det var så jävla perfekt tills han börja fucka upp allt och säga att vi alla skulle vara kompisar helt plötsligt


Faanny säger:

men det var han uppenbarligen inte. jag vet hur svårt det är att inse att han inte är den rätta, för jag tror fortfarande att jag och sean är ämnade för varann för vi passar så bra tillsammans. men det kanske inte är så, och det är något jag aldrig riktigt kommer kunna acceptera.


Shaia, det är i sånna här stunder man behöver en riktig vän! <3 säger:

jag kan inte acceptera att detta är hans val för jag försöker hela tiden hitta lösningen på allt



det är såhär vi känner. är det såhär ni vill att vi ska känna? ett krossat hjärta tar det alltid lång tid för att läka.


Kommentarer
Postat av: Gina

Om du vill träffas och prata ut om detta så ställer jag gärna upp :)

2009-05-29 @ 05:46:51
Postat av: någon

Jag tycker du är asball... och jag är yngre än dig, och du vet nog vem jag är, aja... var inte ledsen, du är assnäll och han den där idioten kan gå och ta sig i brallan någonstans som inte vill vara med dig. Hoppas allt kommer bli bra!

2009-05-29 @ 23:14:48
Postat av: olivia

Gina: Hej :) Gina vem?



någon: Tack va söt du e!

2009-05-30 @ 01:10:07
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: någon

haha näää, jag säger bara sanningen! :)

2009-05-30 @ 20:19:07
Postat av: hisam

sluta hata mig.



var inte med avsikt att såra dig.

2009-05-31 @ 17:36:01
Postat av: Anonym

2009-05-31 @ 17:41:36
Postat av: Anonym

Gina = Masihs bästa tjejkopmpis ;)

2009-06-01 @ 00:53:24
Postat av: "eddaM"

JAG LACKAR SÖNDER!! vadå " var inte med avsikt att såra dig"?!

Är du dum i huvet eller? Tror du något bra kommer ut av att du beter dig som du gör? Gör du det bör du kolla vad som är felet i din hjärna, men förhoppningsvis fattar du själv att du gör och beter dig fel, och då fattar du nog också att hon blir sårad.



Så att det inte var meningen är bara bullshit. Säg ingenting om du bara säger fel saker.

Vilket du obviously är bäst på att göra!

2009-06-03 @ 13:16:01
URL: http://sowhat.webblogg.se/
Postat av: Ebbes

"Gör du det bör du kolla vad som är felet i din hjärna". Haha, what a funny joke xD... oh wait.



Om du skulle förstå hur allt ligger till och hur hela situationen ser ut, som jag tror att du inte ens gör, så skulle du förstå att "Hisams" kommentar inte var full of shit.



Vad som också fick mig att skratta är att du bara analyserat hans beteende och inte hennes. Om du tänker rationellt så borde du förstå att bådas känslor ligger i ett dilemma, så kom inte att säg att det bara är han som är dum, för båda ligger bakom problemet som de står framför idag. Den person som verkligen brinner för deras problem är Amelie. So please, zip it.



Over and out.

2009-06-04 @ 20:12:21
Postat av: olivia

Ja, "Ebbes" har rätt, Amelie fick lida av det här mest och det är jag så grymt sårad över för det är det värsta jag gjort mot min kompis. Jag och Amelie är vänner nu och som hon sa "vi är syskon, vi är till och med tvillingar" och att hon sa så fick mig att känna att hon ser på mig likadant som jag ser på henne.



Nu kanske alla undrar: Men hur kan du göra så mot din kompis/syster. Och det har jag inget förnuftigt svar på, jag gjorde som jag gjorde och av det beslutet har jag varit med om många bra och dåliga ögonblick.



Just nu är det bästa att jag och "hisam" (som han vill kalla sig) inte ens är vänner, för det känns som att det inte kommer funka eftersom att mina känslor gör att vi inte kan prata i telefon utan att jag och han blir sårade. Det jag tycker är viktigast just nu är att det är bra mellan mig och Amelie eftersom jag ångrar att jag tog ett beslut som sårade henne på djupet och det vet hon. Nu hoppas jag bara att alla andra familjemedlemmar och vänner också kan ha överseende med detta. Jag tycker det har varit kul att träffa alla och jag tycker det är synd att det behövde sluta såhär.



Om ni skulle hört min sida av allt skulle jag nog också tro att ni skulle förstå, precis så som mina vänner gör och det har vi sett tecken på eftersom dom stöttar mig genom allt det här. Jag hoppas vi kan få bra erfarenheter från det här istället för att grubbla över det i en lång period.

2009-06-05 @ 00:35:49
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Madde

En sista kommentar bara, sedan tänker jag inte skriva mer för det här är det mest överdriva jag har vart med om.



Men SEBBE (Inte ebbes, you freaks) : JA jag vet att ingen är oskyldig , och Olivia har väll inte hanterat hela situation på bästa sätt, något jag sagt till henne, men eftersom hon är min kompis och jag anser att hon inte är den "dumma" i det hela.



Men ärligt talat: Sånna här "problem" uppstår varje dag, och jag borde inte skrivit något från början då det inte handlar om mig, men jag trodde inte att tredje världskriget skulle bryta ut. Men för att komma till saken: Lägg allt bakom er, Olivia och Masih. På allvar. Jag älskar dig Olivia, men om du inte pallar me han, skit i han.

2009-06-08 @ 16:42:38
URL: http://sowhat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0