DÅ VAR DET MÅNDAG IGEN

Hejsan! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på Laleh :D Hon e allt bra hon...

Idag var jag i skolan och jag trodde jag skulle dö för det var väldigt tråkigt :( Jag har varit deppig idag och har inte haft lust med något alls, vill bara försvinna för ett tag och komma tillbaka och må bra, men vi lever i en värld där saker och ting aldrig får ett stopp och det ska ältas i hundra år innan man ens får gå vidare. Visst är det härligt? (ironi)

Men även fast jag bara ville gå hem och ta ett bad eller nått så träffade jag the gang haha nää nu blev det väldigt töntigt men vi (hannah, jag, fanny, debbie och lisa) gick och satte oss på donken och åt middag (NYTTIGT!). Jag tog största menyn mellan alla andra chillade med en glass haha. Hannah och Debbie ska till Israel imorgon!!! Fatta va kul dom kommer ha! Dom ska på bröllop och grejer, jag e avundsjuk :( Vill också bara dra till ett varmt land och sola och bada haha.

När jag kom hem badade jag och snackade med mamma och vi pratade om att jag ska försöka planera en fest till min födelsedag :D Får se hur det blir med det men om det blir nått kommer de bli skit kul!!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila innan jag somnar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0