ALL OVER AGAIN

Hej hej

Igår firade vi Amelie :D Först vaknade hon och jag hemma hos mig och sen fixade vi lite här innan vi åkte till henne. När vi var framme hos henne åt vi sen frukost och sen kom hennes kompis Jasmine :) Vi sminkade oss lite och så, sedan kom alla andra som skulle äta middag där. Hennes mamma hade gjort godaste maten! Om man vill vara omtyckt hos mig kan man alltid bjuda mig på god mat haha då har man vunnit mitt hjärta på en gång! :p

Sedan gick vi till lokalen och körde igång :D det blev en skit lyckad kväll! Haha speciellt efter jag och Amelie hade bytt om :p Det viktigaste är när man får vara med sina vänner också!

Imorse vaknade vi skit tidigt och jag och David åkte sedan hem tillsammans. Nu sitter jag vid mitt fönster och kollar ut och lyssnar på musik, ibland tänker man inte på hur lyckligt lottad man egentligen är, jag har till exempel aldrig tänkt på vilken fantastisk utsikt jag har från mitt fönster jag får visa er någon gång :D

Snart ska jag göra iordning mig eftersom mamma fyller år och hon ska ha fest :D Det kommer bli skitkul och jag ska vara servitris tillsammans med min kusin haha. Hoppas alla haft en trevlig helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0