SO SICK AND TIRED

Hej hej

Idag visar vädret mitt humör, ledsen, besviken och arg.

Jag är så trött på att hitta bilder på bloggar, facebook, bildagboken och andra sidor på ens vänner som har skit kul utan än. Jag vet att du läser det här nu och det gör det svårare för mig att skriva det här men jag måste kunna visa hur jag känner, och jag trodde du var mogen att ta ett beslut där du kunde söga förlåt för alla era misstag, du sa att du är så ledsen att ni behandlat mig så när jag är eran bästa vän och du sa till mig att du blev djupt sårad när jag sa att jag inte har en bästa vän längre. Och så ska jag behöva hitta bilder på facebook där ni har det skit kul utan mig? Jag vill bara berätta för dig vad en bästa vän är för en. En bästa vän ställer upp, en bästa vän finns alltid där för en och kollar att allt är okej och en bästa vän försöker alltid vara med en och om jag nu räknas in i erat "gäng" tycker jag att ni borde ringa mig när ni 4 ska träffas. Jag blir djupt sårad av det här och jag tror inte att ni vill få mig att känna så.

Sara Celaya är en jävligt bra vän till mig och hur länge har jag känt henne? Knappt 1 år, och igår visades det ett bevis på våran vänskap som jag inte tror ni skulle göra för mig, helt ärligt...

Det är tråkigt att alla år tillsammans ska sluta på ett sånt här sett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0