SKOLAVSLUTNING

Hej  hej :p

Jag tänkte skriva ett normalt inlägg för en gångs skull haha.

Idag var det avslutning och jag och nina träffades i t-centralen som vanligt :D Jag hade vit klänning och vita skor så jag såg väldigt "studenten" aktig ut haha. När vi kommit fram till Gullmarsplan träffade vi på John, Milos, Erik, Emma, Cati, Linda och Zoe. Alla vi åkte tillsammans till skolan och när vi väl var där så var dom flesta väldigt finklädda :D

Vi satte oss i Arenan och lärarna sjöng 2 fina låtar i stämmor. Och sen sprang alla och tog tårta och "minglade" runt. Sedan gick vi ut till skolgården och sa hejdå till alla och Peggy var skit ledsen :(

Lite senare gick jag, Sebbe, Amanda och Sara på stan och vi åt lunch på donken :p Sen åkte Amanda och Sara hem till mig, och nu ligger vi i min säng o kollar på tv :D

Ikväll ska vi förmodligen till Långholmen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0