MYSIG DAG PÅ STAN...

Hej hopp :D

Idag vaknade jag av att Madde väckte mig typ tusen gånger och sa att hon behövde åka in i stan, trötta som vi var satte vi oss och åt en tidig frukost :p Sedan åkte Madde in vid 12. Då satt jag kvar och typ messade alla jag kände om det fanns någon som kunde åka in till stan med mig, men ingen kunde så Madde "min räddare" sa att hon kunde åka in så vi möttes vid svampen och var allmänt "bratiga" av oss *går runt och säger oh såså åt allt*
Jag skulle nämligen köpa mina vackra gladiatorskor som jag fått i födelsedagspresent av mamma och pappa - love<3 Så dom ska ni få se snart när jag hittat sladden till min mobil haha.
Väl inne i Scorett såg vi Linda Rosing och hennes dotter haha, Oh herregud säger jag bara! Det roligaste var att en av deltagarna från "den rätte för rosing" var inne i en av butikerna lite längre bort haha, jag och Madde dog av garv, seriöst!

Efter en mysig dag med glass och café cooler vid kajen så drog båda hemmåt och det första jag gjorde var att VILA! sååå skönt hhaa.

När klockan var runt 8 åkte jag in till Slussen för att träffa Julia<3, vi tog en fika på tullys och var bara oss själva. Så skönt, första gången på länge som jag faktiskt varit lugn med en kompis. Man är ju alltid så hype och wierd med alla andra tyckte vi ^^,

Vi åkte också hem lite senare och nu ska jag snart ta av mitt smink, borsta tänderna och sedan lägga mig i sängen och mysa framför tvn :D Livet kan allt vara underbart ibland haha.


Jag och Julia :D (julias fest)


Jag och Mad Brownie :D (cafe 60)

Kommentarer
Postat av: MAD (!!!) brownie

Du kunde inte lagt upp typ.. jag vet inte.. EN FIN BILD FRÅN IDAG?! istället för den där. USCH!

2009-06-17 @ 01:29:38
URL: http://sowhat.webblogg.se/
Postat av: Julia

aww, gummsilumms! KÄRLEEEK<3<3<3

2009-06-17 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0