MYCKET KOMMENTARER PÅ SISTA TIDEN...

Jupp många kommentarer har jag fått nu på sista tiden...vad är det som intressant, alla bråk? Visst kommentarer kan vara kul ibland, men man kanske ska tänka på hur det känns att vara inblandad också...så att man inte spottar ut massa smarta kommentarer bara för att man själv tror att det är rätt...

En liten lista var ju länge sen...denna snodde jag från Kenza haha

1. Hur gammal är du om fem år? 21 :D Snart 22 jag fyller ju år på måndag :D
2. Vem var den sista du träffade? Pappa som sitter i vardagsrummet :)
3. Hur lång är du? 169 typ
4. Vilken var den senaste film du sett? Yes man haha
5. Vem ringde du senast? David baby! <3 :D
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Som jag skickade var: Säg inte vidare det jag sagt till dig i förtroende - till julia och det senaste smset i min inkorg är: Hej hej, kan du ringa? Från David
7. Vad är dagens planer? Vila och ta det lugnt efter allt som hänt
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag älskar att ringa och prata med folk i telefon för det är lite närmare som att prata irl och jag tycker typ de e trevligare...men sms kan också vara kul haha
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta, nu får vi bara se hur länge de varar
10. När såg du senast din mamma? Idag innan hon skulle ut och roa sig haha
11. Vilken ögonfärg har du? typ ljusbruna och i solen blir dom lite grönare...känns som  om dom blr grönare med åren
12. När vaknade du idag? Jag vaknade runt 8 :)
13. Har du någon gång hittat en katt? Aa när jag var liten och det var då jag sprang som en galning, snubbla och slog skallen i en sten haha så nu har jag ett ärr i ögonbrynet :p
15. Vilken plats föredrar du minst? Platser där jag känner mig obekväm..som sjukhus, mörka platser, skogen och sånt...
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas jag står på en stor scen och dansar då
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker och spöken i all allmänhet
18. Vem fick dig att skratta senast? Säkert mamma, min ängel<3
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Verkligen inte, jag tycker alla får göra som dom vill, jag har tyvärr inte vinylskivor men det skulle vara väldigt coolt :)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag använder min bärbara, men ibland använder jag dom stationära
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover oftast i en stor t-shirt och hotpants :D
22. Hur många kuddar har du i sängen? Just nu har jag 6 stycken
23. Hur många landskap har du bott i? 1. Jag har bott i min lägenhet i hela mitt liv, alltså i Stockholm (jag är inge bra på landskap)
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Jag älskar skor! <3
26. Är du social? Det beror på mitt humör men jag älskar att träffa nya människor :)
27. Vilken är din favoritglass? Det var Daim men nu köper mina föräldrar hem den hela tiden så jag börjar tröttna...Nu är det förmodligen Ben and Jerrys :)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka utomlands, absolut!
29. Tycker du om kinamat? AA som fan haha
30. Tycker du om kaffe? Latte i sånna fall...
31. Vad dricker du till frukost? Oftast Juice
32. Sover du på någon särskild sida? Nä men jag tycker om att ligga ifrån tvn, alltså på höger sida
33. Kan du spela poker? Nää
34. Tycker du om att mysa? Jaa, är världens kelgris haha
35. Är du en beroendemänniska? Ibland är man väl beroende av vissa saker så det antar jag att jag är?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Känner och känner, jag är facebook kompis med en tjej som fyller år samma datum som jag haha
37. Vill du ha barn? Jaa :D
38. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan svenska och engelska nästan flytande sedan kan jag lite hebreiska och lite spanska...annars är det lite trögt på den fronten 
39. Har du någonsin åkt ambulans? MM :/
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet är skit härligt, men jag uppskattar inte alla djur i havet så jag måste nog nästan säga pool
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder och mat haha
42. Äger du dyra smycken? Aa, sånt jag fått i present...jag har några guldkedjor och smycket från Tiffanys
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, och vill inte göra de heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Mat haha
45. Vem är den roligaste människan du känner? Julia, Sebbe, Amanda, Sara, Aliz, Emma, Nina och Linn ni är nog dom knäppaste och roligaste jag känner
46. Välj ett ärr på din kropp? Vadå välj? Haha...Jag har ganska många på händerna då jag alltid klämde fingrarna i bildörren som liten...annars har jag några i ögonbrynen haha
47. Vad har du för ringsignal? Vampire Weekend - M79
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nää, eller kanske någonstans som mamma sparat haha
49. Flirtar du mycket? haha beror på...jag älskar att vara charmig och flörtig :p
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Av min kamera, hemma :)
51. Kan du byta olja på bilen? Nää jag är inte så mycket för sånt
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej aldrig...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj, jag kommer verkligen inte ihåg
54. Läser du dagstidningen? Nej aldrig
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nää, men gjorde förut...
56. Dansar du i bilen? Det kan hända haha...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice är favoriten
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Det var några låtnamn jag snodde från Peggys iPod haha
59. När var du i kyrkan senast? Typ när vi mätte kyrkan...jag gillar inte kyrkor och tycker inte om att vistas i dom då jag inte tillhör en kristen religion...tycker de e onödigt
60. Vilka personer utmanar du? Utmanar oftast personer när jag har tråkigt eller när jag dansar för att utmana mig själv till att göra bättre ifrån mig

De va de haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0