MODELL FÖR EN DAG :D

Hej :)

Igår var det en varm dag haha fett skönt de va. Vi solade skit länge och Aliz blev skitbrun :p Efter skolan drog jag till vårberg för att träffa Amelie :) Vi åt massa mat hos henne och sen drog vi till Bredäng och tog massa modellbilder, de va skit kul! När klockan var 6 drog vi till skärholmen och gick runt i butiker. Jag fick med mig ett linne/klänning och en stor oversize tröja. Dom krom från New Yorker och Gina Tricot. Lite senare drog vi till matstället där och åt kycklingspätt med jordnötsås :D Sedan drog jag hem, ändå till Kungsholmen haha och kollade på tv :)

Just nu är jag i skolan och sitter vid datorerna med emma :D En grej e lite jobbigt bara och det är att DU går i vår skola haha, gå och dö! XD

de bilderna jag gillade mest:


ser ut som jag är nån krigarprinsessa :p




fett mysig och somrig :)


gillar att den är tagen uppifrån :) ser nice ut haha good work amelie!

Skriver senare, puss

Kommentarer
Postat av: b

fy fan vad fina bilder olivia!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-04 @ 18:08:36
Postat av: Amelie

tack så mkt olivia :) bra jobbat själv <3

2009-06-07 @ 17:22:55
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0