JAG SÄGER BARA EN SAK...

Alla som kommit fram till mig och snackat, lämna det hemma! Jag behöver inte höra ett skit från någon av er, och tro inte att ni kan komma från ingenstans och låtsas om att ni vet saker NI VET INGENTING! Ni var ju för fan inte ens där, ellerhur? Ni vet inte vilka jag har på min sida så snacka inte så jävla mycket skit!!! Jag blir så jävla fucking irriterad på er. Lev erat liv och sluta tro att ni kan så mycket om alla andras, och lek inte polis när ni inte kan lagarna, när ni inte vet situationen och när ni speciellt hört allt från andra! Over and out!

Kommentarer
Postat av: pruttfia

lagar? vad kan du om lagar idiijut?? de finns oskrivna lagar, till exempelt att inte svika en NÄRA vän, en vän som gjort allt för dig till och med!!!!!! vem har du på din sida? vänner? njaa tror inte de " tunga grabbar" kanske?!



Det du gjort är helt stöööööört tycker synd om dig gumman !!! fattar inte hur man kan gör ngt sånt!!



sluta skämma ut dig själv och hitta på skit lögner som du inte ens kan stå för...jag kan oxå hitta på skit om di..Olivia säljer sig själv...kul?? neeee!!!



stik o brinn eller sätt dig på dina knän o be om förlåtelsee





xoxo miss pruttt

2009-06-10 @ 14:40:51
Postat av: olivia

Miss prutt? Driver du med mig eller?!?



Du vågar inte ens skriva vem du är..varför skyddad identitet, ser det ut som JAG skäms eller? Och om jag vågar stå för det jag säger, vågar du också det tro mig. haha de e dig det är synd om som inte ens vågar stå för det du säger, och jag har redan sagt typ 500 gånger att de e lugnt mellan mig och amelie och jag skulle aldrig göra så för en vän igen för jag ångrar det jag har gjort, speciellt med en sån som han. Han förtjänar inte det, inte någonstans...han visade sig vara annorlunda haha SYND! Nu är det han som förlorar på allt. Jag kan inte allt om lagar men jag kan det som jag lärt mig och det räcker för att göra den bedömmningen jag redan gjort. Jag har många vänner på min sida, skolan, föräldrar och andra i skolan som inte ens är mina vänner, ALLA dom tycker jag gjort rätt. Sen känner jag inga "tunga grabbar" så nej det har jag inte...Jag gjorde det efter så som jag blivit behandlad. Jag skämmer inte ut mig själv, jag försvarar bara mig själv. Jag kan stå för det jag säger, om du läser min blogg skulle du förstå det. Sedan tänker jag inte be om förlåtelse för det jag inte gjort...så är det bara.



kram på dig sötnos! :D

2009-06-10 @ 17:49:54
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Madde

Syftar du på mig i slutet av inlägget?! :/ I så fall får du gärna lacka på MIG istället för via din blogg <3<3

Älskar dig

2009-06-10 @ 18:37:17
URL: http://sowhat.webblogg.se/
Postat av: X

Jag tvivlar på att folk tycker du har gjort rätt i att säga att han våldtagit en tjej när hon själv säger att det inte är sant :p Sen säger du att du står för det du säger när du själv innerst inne vet att du inte har rätt. Jag kan inte förstå hur din blogg har något med dina anklagelser att göra, det enda som står är typ hur "heartbroken" du har varit de senaste dagarna / veckorna, och nu har all denna crap startat.



Is movin on so hard ? Forgive and forget.



X

2009-06-11 @ 13:42:16
Postat av: olivia

Haha jag har inte sagt att han har våldtagit någon så kolla upp din fakta nästa gång. Jag står absolut för vad jag säger, jag tycker det är synd att han är som han är men tyvärr var det så...Jag har gått vidare och jag tänker inte förlåta nått jag inte gjort...sen eftersom du inte kan säga vad du heter så jag inte säga det rakt till dig, utan du gömmer dig under ett X.

2009-06-12 @ 14:02:16
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/
Postat av: Sara

X : varför läser du hennes blogg om den är sååå "deprimerande" de är hennes blogg hon får skriva exakt VAD hon vill :)

2009-06-12 @ 19:33:17
Postat av: amelie

ms. X, leker helt terminator och grejer här.

Lyssna asså helt onödigt att kommentera olivias blogg snacka med henne face to face istället för att skriva en massa skit här som du inte enskommer våga säga IRL.

2009-06-15 @ 00:47:57
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0