HOME AT AMELIE

Hey

Just nu sitter jag hemma hos Amelie :) Hon duschar så jag passar på att blogga lite. Igår kom Artur, Amelie och Carlie hem till mig och vi snackade om allt möjligt, sen gick vi till rålis. I rålis hälsade vi på Erik som fyllde 17 igår, sen gick vi till lekparken och typ hängde där i 1 timme. De va skit kul haha. Men det blev kallt så vi drog hem till mig, hämtade mina kläder och åkte sedan till Vårberg. Jag och Amelie åt så jäkla mycket haha, vi åt yoghurt, mackor, kycklingvingar och pommes haha, de va skit gott! :D

Jag vaknade av att mami ringde och snackade om något jag inte kommer ihåg nu, jag måste sovit när vi snackade haha. Men jag vaknade av det så jag snackade med Carlie och Julia i nån timme. Asså jag fick reda på saker igår som gjorde att jag fick kväljningar, fett äckligt att ljuga om något sånt asså eeeuuuuwww!!!!!!!!!

Idag ska jag nog vara med Amelie, Carlie och Nina :)

bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0