HEJDÅ STOCKHOLM

Tjenare...

Idag har jag varit och solat med Limpan :) Vi träffades runt 1 då vi gjorde en fantastiskt wok :D det var skit gott haha. Sen gick vi ner till vattnet och tog faktiskt det första doppet! Sedan låg vi och stekte till 4. Efter det kom Carlie och då fixade vi oss. Sen åkte vi till Aida där vi hängde och dansade ett tag. Sen tvingade min pappa mig att komma hem så jag åkte väldigt tidigt :(

Imorgon ska vi åka till Gotland, så jag har nyss packat klart :) Vi åker 8 imorgon, haha jag kommer vara DÖD! Så jag funderar på att ta med kudde och sova i bilen haha.

Nu måste jag sova innan jag deckar framför datan för de vore ju ingen rolig syn :p

Vi hörs förmodligen i Gotland :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bor aida på lidingö? :)

puss snygging

2009-06-27 @ 11:34:09
Postat av: olivia

nää hon bor typ vid Slussen :)

2009-07-05 @ 11:42:15
URL: http://oliviaportnoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0