DEN BÄSTA DAGEN :D

Hej hej :)

Imorse vaknade jag av att David kom in i mitt rum och sjöng ja må du leva :D Han hade köpt en kexchoklad som han stoppade ett ljus i, sötnos haha :')

Sedan kom mamma o pappa in och firade mig :D Jag fick tårta till frukost, de va skiiiit gott :D Sedan satt vi i min säng ett tag tills jag och mamma bestämde att vi ville till stan och väl inne i stan köpte mamma en Ed Hardy t-shirt till mig och en berlock med en ipod och hörlurar på :D De e skit fint och jag önskar jag kunde visa er bilder men jag hittar inte sladden :(

Jag och mamma åkte hem efter ett tag för jag höll på att svimma, jag var sååå trött! Och väl hemma kollade vi på bolt och båda somna haha.

Nu sitter jag här och är skit taggad inför att fixa iordning allt inför att träffa alla mina kompisar, de kommer bli great! Jag har typ aldrig varit med massa kompisar på min födelsedag så de kommer bli skit kul :D

Puss på er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0