BEN AND JERRY'S

Heeey :D

Idag var jag hemma och log och snooza heeela morgonen, det var skit skönt haha. Runt 6 åkte jag in till stan med Carlie, vi satte oss vid kajen och myste i solen, sedan gick vi och tog en fika på Ben And Jerry's café i Gamla Stan. Vi åt en våffla med Bohemian Rassberry och berry berry någonting haha det var riktigt gott :)

Efter fikan åkte vi mot Kristineberg där Kevin bor. Vi umgicks med han och hans kompis ett tag, och senare mot kvällen gjorde Kevin mat :D Sedan chillade vi hela kvällen :) Nadine kom också lite senare, så det var skit mysigt!

Jag kom nyss hem, gick till köket och tog en bulle, sen satte jag mig här och snart ska jag vara datanörd och spela TrackMania...Yes det är en "hemlighet" om mig, jag älskar att spela alla sorts dataspel haha. Första gången jag spelade ett skjutspel dödade jag min kompis som spelat i flera år haha, jag vart skit stolt! XD

Imorgon bär det förmodligen av mot Grönan, jag har längtat så! Hoppas bara att allt funkar nu! Godnatt så länge :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0