2 BILDER FRÅN SKOLAVSLUTNING

Hej hej :D

Igår kom Luvan, Punanda och Pertunia hem till mig och vi kollade på den keffaste filmen någonsin jag ville sova heeela tiden haha, man önskade seriöst att den skulle ta slut. Så sen gick Luvan hem och jag, Punanda och Pertunia somnade på en gång haha. På morgonen gjorde jag och Sara en sån jävla rolig film jag måste visa er haha, jag dööör!!! Frågan är om jag vågar visa den för den är så jävla sjuk haha.

På eftermiddagen åkte jag och Sara till Sebbe på hans jobb i gamla stan och jag och sara skämde ut honom så mycket, stackaren! :p Sedan åkte vi till stan och kollade på skor till mig men jag hittade inte några jag gillade, bara några jag tyckte va fina...men jag är såpass kräsen att jag måste ÄLSKA dom skorna jag köper haha. Så om ni har några tips på några snygga gladiator klackar får ni gärna kommentera detta inlägg :)

Alla affärer stängde lite senare så vi åkte hem och jag började direkt städa mitt rum när jag kom hem för det såg ut som en bomb haha.

Just nu sitter jag och chillar lite för jag måste vara PIGG på min birthday :D Hoppas alla haft en bra dag i regnet :p


Snodde 2 bilder från Emmas blogg: Heartburn.blogg.se


Här har vi några från klassen :) Kommer sakna alla så otroligt mycket, asså jag tycker vi kommit varandra så sjukt nära på en sån kort tid! :'(


Och här har ni en bild på mig, Emma och Carlie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0